Käyttöehdot:

Tiiileri.fi verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.11.2014 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Seppälän Tiili Oy y-tunnus 0214277-4. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.tiileri.fi, www.tiileristore.fi tai www.tulisijakauppa.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet muun muassa:

  • Toimitussisällön
  • Toimitustavan
  • Tilauksen loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön myös jälkikäteen.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, Ålandsbanken sekä luottokortit. Maksaminen tapahtuu Klarna Checkout sivuston kautta. Lisäksi voidaan maksaa Klarnan tarjoamilla maksutuotteilla.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Checkout yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.
 

Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Checkout yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita pääsääntöisesti jokaisena arkipäivänä. Osalla tuotteista saattaa olla toimitusaika josta on erikseen maininta tuotesivulla. Jos tuote on tilapäisesti loppu on siitä maininta tuotesivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan “särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan.

Jos tuote kokonsa puolesta toimitetaan kuljetusliikkeen esim. Kiitolinja, Transpoint yms. toimesta on Seppälän Tiili Oy:n ajojärjestelijä yhteydessä kuljetuksen sopimisesta.

Osalle tuotteista on mahdollista valita toimitusttavaksi nouto Tiileristoren noutopisteestä. Noutopisteet sijaitsevat Turussa, Pirkkalassa ja Tarvasjoella. Osa tuotteista on varastoitu noutopisteessä ja osa toimitetaan noutopisteeseen noutoa varten. Noutopiste ilmoittaa aina asiakkaalle kun tuote on noudettavissa.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Seppälän Tiili Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Seppälän Tiili Oy
Kyröntie 504
21450 Tarvasjoki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@tiileri.fi tai postitse:

Seppälän Tiili Oy
Kyröntie 504
21450 Tarvasjoki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Seppälän Tiili Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Seppälän Tiili Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Tarvasjoki

18.9.2014

Seppälän Tiili Oy